5 Tips about کارشناسی سیار خودرو You Can Use Today

Wiki Article

کارشناسی خودرو در محل به صورت تضمینی، کارشناسی رنگ و کارشناسی فنی انواع خودروهای ایرانی و خارجی با ارائه گزارش کارشناسی معتبر

آموزش کارشناسی خودرو آموزش کارشناسی رنگ خودرو آموزش کارشناسی آپشن‌ های خودرو

کارشناسان فنی و تخصصی ما در هر نقطه از تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

خراب نبودن باتری شرط مهمی است البته اگر تعویض شده باشد باید مراقب باشید.

زمانی که تصادف و مشکلات خودرو جدی باشد و امکان صافکاری آن موجود نباشد راننده نسبت به تعویض برخی قطعات اقدام می‌کند‌. برخی افراد به جای تهیه کردن قطعات خام و اورجینال قطعات کارشده و دست دوم را خریداری و استفاده می‌کنند.

خدماتی که در کارشناسی سیار خودرو صورت می پذیرد به طور کلی شمامل موارد زیر می شود :

باید بگوییم که کارشناس سیار فقط می تواند خودروی شما را بررسی و کارشناسی کند که با مکانیک سیار متفاوت است. اگر برنامه شما خیلی شلوغ است که نمی توانید ماشین خود را برای کارشناسی به یک کارشناس سیار ماشین مرکز کارشناسی ببرید ، کارشناس سیار می تواند راه حل مناسبی برای کارشناسی ماشین با هیچ زحمتی باشد فقط پرداخت دستمزد و رفت و آمد کارشناس برای جابه جایی هزینه می کنید .

همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.

قیمت‌گذاری به روز و دقیق خودرو، متناسب با نوسانات بازار

به شاسی وارد بشود، شاید این ایرادات قابل تعمیر باشند اما هیچ گاه خودرو مانند روز اول نخواهد شد. از این رو با

هدف از این بررسی و کارشناسی این است که تعیین قیمت و سلامت فنی و بدنه انجام شود ، در صورت رنگ شدگی قسمت های مختلف مثل : سقف ، بدنه ، گلگیر و کاپوت قیمت پایین تری نسبت به دیگر خودروها روی آن گذاشته می شود.

این مورد توسط دستگاهی که نام برده شد بررسی شده و در صورتی که خودرو مجددا رنگ شده باشد به شما اعلام خواهد شد. (هزینه ترمیم و رفع آفتاب سوختگی ماشین و رنگ خودرو)

دایرکتوری خودرو مراکز تعویض پلاک خودرو مراکز معاینه فنی خودرو

کارشناس خودرو کارشناسی سیار خودرو تهران پارس :همان‌طور که گفته شد، دسته موتور‌ها برای تحمل تکان‌ها‌، ضربات ناشی از وزن و کارکرد موتور طراحی ساخته می‌شوند.

Report this wiki page